recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med HDMI switch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med HDMI switch

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med HDMI switch
    Sendt: 25-Februar-2010 kl. 09:25

Hej alle,

Jeg har en gammel Sony fladskærm med kun en hdmi indgang, og har derfor købt en Lindy HDMI switch så jeg kan forbinde min xbox, samsung hd boks og bluray med mit TV.

Fra tid til anden oplever jeg at signalet fra mine enheder forsvinder fra TV'et. Typisk på den måde at jeg i et kort øjeblik oplever pixellering af billedet, hvorefter signalet helt forsvinder og TV'et viser sort skærm. Engang imellem oplever jeg at billeder derefter kommer tilbage efter nogle sekunder. Andre gange kommer det ikke igen før jeg slukker og tænder mit udstyr igen.

Jeg har prøvet at køre signalet fra mine enheder direkte i TV'et via HDMI, og kan ikke fremprovokere nogen fejl på kablerne.

Er der andre der har oplevet noget lignende med denne, eller andre, switche? Eller er der nogen af her der har en ide til hvad jeg kan forsøge for at afhjælpe fejlen?

Pft.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu