|
Problemer med HD-video på WD TV Live G3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
martin_skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2014 kl. 20:19 |
Jeg har i dag købt WD TV Live (3. generation). Jeg skal bruge den til Netflix og afspilning af videoer fra ekstern harddisk. Jeg vil ikke bruge den til netværksstreaming - kun ekstern harddisk.
Men den afspiller ikke HD-video fra min eksterne harddisk flydende. Eller, jo, de første par sekunder gør den. Men derefter hakker/lagger videoen og det irriterer mig helt vildt! Det gælder både HD-video i 720 og 1080. Er der andre der har samme kedelige erfaring? En løsning vil jeg blive MEGET glad for! Lidt mere info: SD-video fungerer fint. Har hentet den seneste firmware til WD TV Live Der ligger en masse andet end videofiler på den eksterne harddisk. På forhånd tak for svar ![]() Edit (20:50): Jeg har nu også prøvet fra en USB-enhed hvor der kun ligger en par videofiler. Samme problem med lagging... Redigeret af martin_skov - 04-April-2014 kl. 20:50 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den skulle meget gerne tage hvad du har med mindre der er tale om VC-1 koderede filer (kan ikke huske om den har hardwaredekodning for VC-1 som er MS udgave af mpeg4.
Hvad er det helt specifikt for noget video? hvad er det encodet med og hvad er det for noget lyd? (ofte er det faktisk manglende understøttelse af lydformater som gør tingene hakker fordi den forsøger at lave en live transcoding til noget de kan forstå, og har ikke kræfter nok til at gøre det så det afspiller flydende, og dermed må halte med sync.) |
|
![]() |
|
martin_skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svar.
Lyden er Dolby Digital og AAC. SD-video hakker desværre også alligevel. Den ryger retur til butikken. Video fra Netflix afspilles heller ikke flydende. Redigeret af martin_skov - 05-April-2014 kl. 09:43 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |