|
Problemer med Hulu Plus |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2017 kl. 15:28 |
Har i de sidste par dage ikke kunne se Hulu Plus, jeg bruger smartdnsproxy.
Er der andre der har tilsvarende bøvl? |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå jeg kan selv kaste ny viden, har lige tegnet en trial ved unlocator og så virket det igen.
Tyder på at smartproxydns har problemer. Redigeret af Jever - 29-Januar-2017 kl. 15:42 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
Unblock Us har hele tiden virket med Hulu.
|
|
![]() |
|
Skulle måske vende tilbage til Unblock US, jeg skippede dem da Netflix stoppede med at virke hos dem.
Derefter har jeg brugt smartproxydns siden, uden problemer indtil nu. Håbe da ikke at Hulu nu også begynder at drille DNS udbyderene, og at det bare er lidt knas ved smartproxydns. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
Engang imellem har der da været en lille smule knas, men det er altid gået væk indenfor få timer. Der er absolut intet der tyder på, at Hulu også er begyndt på narrestreger.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |