recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Hulu Plus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Hulu Plus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Hulu Plus
    Sendt: 29-Januar-2017 kl. 15:28
Har i de sidste par dage ikke kunne se Hulu Plus, jeg bruger smartdnsproxy.
Er der andre der har tilsvarende bøvl?
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 15:42
Nå jeg kan selv kaste ny viden, har lige tegnet en trial ved unlocator og så virket det igen.
Tyder på at smartproxydns har problemer.

Redigeret af Jever - 29-Januar-2017 kl. 15:42
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 17:14
Unblock Us har hele tiden virket med Hulu.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 20:03
Skulle måske vende tilbage til Unblock US, jeg skippede dem da Netflix stoppede med at virke hos dem.
Derefter har jeg brugt smartproxydns siden, uden problemer indtil nu.
Håbe da ikke at Hulu nu også begynder at drille DNS udbyderene, og at det bare er lidt knas ved smartproxydns.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 21:35
Engang imellem har der da været en lille smule knas, men det er altid gået væk indenfor få timer. Der er absolut intet der tyder på, at Hulu også er begyndt på narrestreger.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu