|
Problemer med iMessage |
Besvar |
Forfatter | ||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Marts-2013 kl. 07:38 |
|
Har haft iphone og har ipad.
Pt bruger jeg en android Tlf, og har slået iMessage fra på ipad. Men når folk med iphone skal SMS mig, danner den stadig beskeden som iMessage, hvorfor jeg ikke modtager den. Hvordan kan det løses? |
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1168 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal bede dine venner med iPhone om at ændre i dine kontaktoplysninger.
Hvis din telefon er registreret som en iPhone, vil der dannes en iMessage, når de retter det til en ikke iPhone vil der dannes en sms. Hilsen Søren |
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mener nu selv at den registrerer hvis der ikke er iMessage mulighed. Har nemlig selv fået alm sms tilsendt da jeg havde slået al datatraffik fra i en periode. Tlf "snakker jo sammen" på nettet ;-)
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har kigget i en venindes Tlf, og der står ikke noget om iMessage ved mig som kontakt, men den sende som iMessage
|
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
prøv tag dit sim kort sæt i en iphone (hvis du stadig har sådan en) også slå imessage fra.. der er en eller anden sammenkædning på simkort (tlf nummer) og imessage.. og som jeg forstår det skal man huske at slå det fra inden man skrotter iphonen.
det er jo muligt at køre imessage op mod såvel tlf nr og mailadresse (itunes konto)
|
||
Mvh
René |
||
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
for at der skal kunne sendes imessage mellem 2 iphones, kræver det at imessage er slået til på begge enheder, og for mange er det som standard kun ens email der er sat til imessage, og man skal så SELV gå ind og slå mobilnummer til. på den måde kan man modtage imessage på både mobilnummer og email. (som i sidste ende stadig bliver samlet i "beskeder" på iphone/ipad).
kig evt. under "indstillinger - beskeder - send og modtag" Der inde kan du sætte det op som du vil (NB: er fra iOS 6.x og frem.) |
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har netop haft simkortet i min kærestes iphone og slå iMessage fra, og nu virker det
|
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
fino
|
||
Mvh
René |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men utroligt at man skal have fat i en iphone for at slå det fra
|
||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er jo utænkeligt, man skifter fra iPhone til noget andet .
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Haha, så skulle de have ladet 3stikket være mere holdbart. |
||
rhsin
Funktioner
Tak(0)
|
|
det er jo fordi man har mulighed for at kæde imessage sammen på flere konti altså såvel tlfnummeret samt ituneskontoen, og da du jo beholder imessage på din ipad er det åbenbart stadig aktivt.. for selvom du slår det fra på din ipad så er det jo kun deaktiveret på din ituneskonto.. da det aldrig er deaktiveret på mobilnummeret.. og det er åbenbart her der opstår en ged, som løses af du deaktiverer det på tlf nummeret.
|
||
Mvh
René |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |