|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Nu har jeg lavet et password og kørt installationen igennem. Enten er der gået noget galt, eller også ved jeg bare ikke hvordan jeg "tilgår" twonky. Finder jeg Twonky i synologys webinterface eller hvordan.?
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
http://dinnas:9000
|
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Hvis jeg taster 192.168.1.36:9000 sker der ikke en pind. Hvis jeg taster 192.168.1.36:5000 kommer jeg ind i synologys webiterface, men det ser ud som altid. Altså, jeg kan ikke se nogle ændringer. Jeg forstår ikke en pind. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Du skal bruge port 9000!
Installationen er gået galt, hvis du ikke kan komme i kontakt med den via webinterfacet. |
|
![]() |
|
dk01888 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Et par fif: Prøv først kommandoen "telnet 192.168.1.36 9000" for at sikre dig at der ikke er noget der blokere for trafikken. Af svaret bør du kunne udlede om 1) Kommunikationen ikke kommer igennem 2) Kommunikationen kommer igennem, men der lyttes ikke på porten Kommer du igennem og der lyttes på porten, så prøv den fulde sti altså http://192.168.1.36:9000
Mvh. Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Så er der nok gået noget galt.. Jeg kan ikke komme i kontakt på nogen måde.. Jeg synes sku det er lidt langhåret det her..!! Jeg må jo prøve at installere Twonky igen. Tak for hjælpen. |
|
![]() |
|
clipper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej Fik TWONKY på DS-107+ igår..det spiller max om man følger instrukser..og ja der er lidt rod med password osv. Fra min Telnet session fandt jeg ud af følgende: Login skal være (i mit tilfælde) admin password (det som du har oprettet via SYNOLOGY installationen Så fik jeg hul igennem min telnet og fik smidt TWONKY ind via NASSETUP Det gik smertefrit selv om jeg er meget grøn på dette område MVH
ERIK
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |