recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med LG 42PG6000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med LG 42PG6000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JacobH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med LG 42PG6000
    Sendt: 03-December-2009 kl. 00:23
Hej,

Jeg har et plasma-tv fra LG af nævnte model. Jeg modtager DVB-T fra min lokale antenneforening og har ikke siden jeg købte tv'et i januar haft problemer med at se digitalt tv. Men nu er der så opstået noget irriterende bøvl.

Mit problem består i, at siden 1/11 går der 15-17 sekunder fra jeg slår over på DR1 og TV2 til kanalen kommer frem på skærmen. Faktisk er det alle de tv-kanaler, der ligger på den "mux" (hedder det dét?), som der er ventetid på. Det forstår jeg jo ikke noget af.

Er der nogen, som har en forklaring på dette?

Min antenneforening har ikke noget forklaring og kan ikke hjælpe.

En helt anden ting - ved meget lyse scener kan jeg ved panoreringer se en slags skygge i det lyse på skærmen. Som om panelet bagved ikke er "ensfarvet". Nogle steder er det helt hvidt, andre steder gråligt. Det "grå" bevæger sig ikke, men bliver samme sted. Det kan som sagt kun ses ved panoreringer, når billedet er lys eller helt hvid. Er det normalt på plasma-skærme?

Håber på svar - især under det første punkt.

//Jacob
Til top
JacobH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 20:38
Jeg har kontaktet sælger angående ventetiden ved kanalskift.

Men er der nogen, der kan forklare mig, om det er normalt, at der er grålige plamager ved panoreringer i lyse scener`?

//Jacob
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu