|
Problemer med LG B1 og Apple TV 4K |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Yes flere gange, og den gennemføres uden fejl
|
|||
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du slået HDMI Deep Color til på tv'et?
|
|||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|||
flex195
Super bruger Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Min kammerat har samme opsætning og samme problem som dig - tror jeg løste problemet ved at sætte den i 1080p SDR 50 HZ og Mache billedefrekvens - den skifter selv til 4K dolby vision, HDR når materialet er tilgængeligt, vi testede med diverse apps som TV2 play, HBO max, Netflix og YouTube efterfølgende og det så ud til at virke.
|
|||
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|||
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Normalt ja, men det hjælper ikke synderligt meget at deaktivere det
|
|||
Plex
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det syntes at fikse problemet - tak Men syntes det er vildt underligt, at det skal være sådan
|
|||
Plex
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg må lige korrigere - hvis jeg kører testen, kort tid efter tv’et er tændt - så fejler testen
|
|||
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tror nu ikke at du får 4K materiale hvis Apple TV står til 1080P, prøv f.eks at gå ind i Netflix app'en når Apple TV står til henholdsvis 1080P/4K så ændres indholdsbeskrivelsen også fra 4K til HD.
|
|||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|||
Plex
Funktioner
Tak(0)
|
||
Når match indhold er aktiveret, så skifter den stadig til hhv Dolby vision og HDR, selvom opløsning er sat til 1080p SDR.
|
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Trådstarter: Jeg er ikke sikker efter at have læst dine indlæg, men du en soundbar / receiver imellem Apple TV 4K og LG B1? Det du oplever lyder som en signalfejl. I øvrigt burde alle fire HDMI-porte i LG B1 klare HDR uden problemer. Begrænsningen ligger i, at to af portene ikke tager imod 4K 120Hz – ikke relevant ift. Apple TV 4K.
PS: Hvis man opsætter Apple TV 4K til 1080p, så får man ikke 4K-opløsning når indholdet findes i det. Man kan stadig får HDR10 og Dolby Vision, ja.
Redigeret af Rasmus Larsen - 28-Marts-2022 kl. 08:52 |
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
Nilloviz
Bruger Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Dk Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg havde selv nøjagtigt de samme problemer med mit setup (Sony tv og apple boks). Ifølge mange tråde jeg fandt, er Apple boksen meget kræsen hvad angår HDMI kabler. Så jeg købte og prøvede en del forskellige af, men i sidste ende var det kun Belkin UltraHD 4K, eller sådan noget, der sælges fra Apples egen hjemmeside, som virkede. Det koster så også omkring 250-300,-
|
|||
Plex
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Rasmus Tak for inputs og belæringen Jeg har ingen Soundbar eller andet koblet imellem TV og Apple TV - heller ingen andre enheder tilsluttet tv’et med HDMI. Jeg må hellere købe Apples anbefalede belkin kabel og se om det ændrer noget…
|
|||
Plex
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for tips Jeg vil prøve Belkin kablet, som jeg også overvejede da jeg købte det andet kabel fra Amazon
|
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |