|
Problemer med lyd på DRK (Pana PZ800) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2013 kl. 11:14 |
Hej
Har netop erhvervet mig et Panasonic TH50-PZ800 og sluttet det til mit almindelige gratis antennesignal. Alle kanaler kommer fint ind og har god lyd på, på nær DR K, hvor lyden hakker helt vildt. Jeg har så fundet ud af, at netop DR K sender i formatet AAC stereo (160 kb/s), hvor de øvrige kanaler sender i HE-AAC stereo eller HE-AAC stereo og HE-AAC 5.1. Er der nogen, der har gode idéer eller erfaringer med problemet? Det er en gammel svend, ved det godt, så måske skal jeg bare være tilfreds med de kanaler, jeg kan se :-) Med venlig hilsen Henrik Badsted
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ingen problemer med lyd på DR K fra min Triax 405 box, som også klarer de andre kanaler til ug
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak Kampus :-)
Det var også mere, om der kunne etableres ordentlig lyd på Pana'en. Har selv til mit gamle PX80 en box, men er glad for at være sluppet for endnu en box og fjernbetjening. Mvh Henrik Badsted
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |