recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med lyd Zaptor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med lyd Zaptor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fjutte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med lyd Zaptor
    Sendt: 21-December-2010 kl. 19:48
Jeg har en zaptor dekoder, som jeg forbinder med min Pioneer VSX 1019AH forstærker, via hdmi. Når jeg så vil skrue ned på mine hd kanaler med zaptor fjernbetjeningen kan det på de fleste kanaler ikke lade sig gøre. Enten er lyd frakoblet eller er den høj, der er ingen reguleringsmuligheder. Koblet jeg derimod hdmi kablet direkte op i mit fjersyn sammen med det optiske kable, kan jeg regulere lydniveauet på alle hd kanalerne. Nogle der ved hvad jeg skal gøre, for at kunne regulere lyden på HD kanalerne gennem forstærkeren via zaptors fjernbetjening
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2010 kl. 17:43
Jeg oplever det samme med en Onkyo TX-SR608 på DRHD. Hvis jeg så skifter fra AC-3 lyd til MPEG2 virker det, så det er spørgsmål om der ikke er en fejl i boksen. Du kan evt. prøve at sætte det optiske kabel i din forstærker og se om det virker.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu