|
Problemer med lyden på div. ps3 spil |
Besvar |
Forfatter | |
sømsen
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Marts-2015 kl. 11:04 |
Hej
Min søn har et Samsung LCD serie 4 32 tommer tv samt en PS3. På nogen PS3 spil er der ingen lyd: f.eks: Plants vs zombies - garden warfare prototype 2 resistance 3 - men på de fleste er der lyd uden problemer f.eks: Diablo - Reaper of souls Farcry 4 Der står DTS og Dolby digital bag på alle spillene, og sætter vi ps3'en til anlægget og tv i stuen er ikke ingen problemer med nogen af spillene..... Det er jo sikkert noget med lydindstillingerne på enten ps3 eller tv der er problemet, men syntes ikke lige jeg kan ændre det til noget der virker Er der andre der har haft dette problem....? Redigeret af sømsen - 31-Marts-2015 kl. 11:06 |
|
sømsen
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
|
Løst......
Hvis andre skulle have problemet er løsningen her: Når man sætter ps3'en til et andet tv og tilbage igen, kan den "smide lyden". Man går bare efterfølgende ind i indstillingerne på ps3 og genvælger at lyden skal kører via HDMI |
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske kunne almindelig reset have gjort det samme.
Når PS3 er slukket (rød diode), hold start knappen ned i 10-15 sekunder, det vil resette audio/video. |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det havde løst det. Jeg anbefaler altid at man gør laver en reset, når man tilslutter til et andet TV. Jeg har nemlig været ude for det samme. Og dybt underligt, at det kun er nogle spil mens andre virker fint.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |