|
Problemer med lydspor på DR2+3 på mit SamsungTv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mobanet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2014 kl. 17:36 |
Jeg har et stort problem med at mit Samsung E8005 automatisk vælger det lydspor, hvor alt bliver oplæst med en slem googletranslate stemme.
Kan godt gå ind og skifte til det normale lydspor, men dette holder kun indtil man skifter kanal. Når man er tilbage på kanalen igen, så er den tilbage på lydsporet, der ikke er til at holde ud. Er der nogen der oplever det samme og evt. kender en løsning på problemet? Har været inde og rode i menuen, men intet har hjulpet. Er det Stofa der har rod i indstillingerne eller er det mit tv der er problemet? |
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er intet problem på mit, det bliver på de indstillinger der vælges |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mobanet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Hvor ændrer du instillingerne? Jeg har forsøgt under tools og nu også i menu, men det kan også være mig der har overset noget. |
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der ændres kun i Tools. Det eneste lydspor jeg bruger er DD sporet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |