recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med mit grafikkort...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med mit grafikkort...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 325
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med mit grafikkort...
    Sendt: 12-August-2007 kl. 14:19
Hej!

Jeg har fået HD-DVD afspilning til at virke nogenlunde på min HTPC (skal nok komme med en anmeldelse senere), men først har jeg et lille problem.

Jeg har nu sådan nogle små "nervøse" pixels på skærmen, der hopper lidt frem og tilbage, nogle gange kan de dog også være helt væk. Det skete ikke før med mit onboard grafikkort, med det samme DVI-kabel, så jeg tror det er noget med mit nye Club 3D 2400pro kort (ATI). Alt er opdateret: Grafik-driver, Windows, BIOS, you name it... Nogen der har en forklaring?

Jeg mener jeg har fået nogenlunde styr på varmen, jeg ved bare ikke hvad temp2 i Speedfan er:

Her er et par screenshots. De små "nervøse pixels" kan også optræde i andre applikationer, ja endda når jeg booter computeren.

HD-DVD:

PowerDVD startskærm:

Redigeret af mortenkn - 12-August-2007 kl. 18:27
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2007 kl. 15:27
Det kan kun være en hardwarefejl, tænker jeg på, så jeg får kortet byttet.

Men jeg kan bare ikke få hardware acceleration på HD-DVD i PowerDVD, selv med de nyeste drivere fra ATI. Hmm...

Redigeret af mortenkn - 12-August-2007 kl. 21:10
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu