recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med modtagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med modtagelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kofanger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kofanger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med modtagelse
    Sendt: 07-Marts-2015 kl. 14:06
Jeg er flyttet ind i Aarhus N sammen med mit TV med en HaraldNyborg-antenne. Den har dog fået store problemer, selvom den befinder sig på øverste etage. Det signal jeg prøver at modtage er Boxer's luftsignal.

Vil det hjælpe at pege min antenne ud af vinduet (mod NNØ), eller skal jeg ud at investere i en ny og bedre indendørsantenne?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2015 kl. 14:17

Indendørs antenner kan ikke anbefales, især hvis det er ejendomme bygget med armeret beton, der skal opsættes udenfor.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Point: 1184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2015 kl. 14:31
Er der en der bor i Århus nær katrinbjerg der kan hjælpe ?
Jeg boede i skødstrup før og ingen problemmer med min Harald Nyborg indendørs antenne derude.....
Jeg har vindue mod nord kan det hjælpe at sætte den i vindue?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2015 kl. 18:27

Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Jeg har vindue mod nord kan det hjælpe at sætte den i vindue?

Det er jo kun at prøve, det skal være med sigte mod senderen.
Se på et dækningskort hvordan det så vil forholde sig med modtagelse på den måde, når det er med en indendørs antenne.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu