|
Problemer med netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2014 kl. 18:51 |
Hej alle
Jeg har lige fået ovennævnte og har oplevet at en film bliver afbrudt den siger ingen forbindelse Til internettet har i andre prøvet det. Kører ihvertfald med en 20-30 i forbindelse siger mit arbejde.er det fordi der er mange på nettet i mit område. Mit pana er tilsluttet min trådløse router Håber i kan hjælpe Lofferen |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det kan være 2 ting. ustablitet i det trådløse netværk (og ja hvis der er rigtigt mange netværk i området, så kan der sagtens komme små udfald og det tager streamingtjenester som regel ikke godt imod)
Det kan også være et reelt internetproblem. Men med mindre du kabler forbindelsen er det svært at udelukke den ene fremfor den anden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |