|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Jeg må hjem og lede.......der kan måske være nogle skjulte mapper som jeg umiddelbart ikke kan se........
Jeg kan kun se 2 mapper, en med media hvor der ligger music, video og billeder....og en med backup som er tom.....!
|
|
![]() |
|
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Jeg kan så læse mig til på nettet at det ikke burde være nødvendigt at slette cache...
Re: Any way to clear memory cache?
You don't need to clear it. It is filled on demand. If an application needs memory, it is free'd up.
viewtopic.php?p=137234#p137234 Så jeg er stadig åben for forslag.....!! |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Selvfølgelig er det ikke nødvendigt, men det er jo heller ikke en normal opførsel din SBS har.
OG jeg har altså en erfaring der siger mig noget andet. Så prøv nu at finde det katalog og få det tømt. Jeg tror det hjælper. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Og det er SBS's cache jeg taler om. Det du har linket til er NAS'ens. Og den har jeg ikke nogen mening om.
På f.eks. windows udgaven af SBS følger der en et kontrolcenter med hvor man kan gå ind og tømmer cachen. Så det er noget som Logitech også mener hjælper. Men du skal kigge der hvor SBS er installeret. Den disk du kigger på udefra er sikkert lager disken. Der er en del af diskene i din NAS som er beregnet til styresystem og installerede programmer. Det er den du skal have kigget på. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, jeg prøver....tak for tålmodigheden. Det er ikke nemt at være Noob....!
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej det har du ret i
![]() Men bare bliv ved med at skrive herinde. Vi skal nok hjælpe dig. Det er ikke sådan at ReadyNAS har lavet et program der kan rydde cachen på SBS? Det mener jeg har læst om at andre NAS-leverandører har. |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Det ved jeg ikke........Det kunne måske være hvis jeg satte Nassen tilbage til "factory settings" og startede HELT forfra........jeg må hjem og prøve mig frem i week-enden
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg fandt inde på ReadyNAS's hjemmeside et program der kan nulstille en SBS. Prøv det først.
Alternativt prøv at afinstallere SBS og ryd alt når den spørger dig om det. Og så installere SBS igen. Redigeret af Kurt Poulsen - 22-Juli-2011 kl. 13:03 |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Har du et link.....?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det kommer an hvilken version af RAIDiator du bruger? Men den findes under support-><radiator version>->addons.
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Jeg bruger v. 4.3.1.... På netgears hjemmeside under support har jeg:
Compatibilly list
Dokunmentation
Downloads
Forum
F A Q
Service Action Notices
Technical Support
- men ikke nogen radiator version - addons
|
|
![]() |
|
![]() |
Mmmmm....nu kan den pludselig godt logge på !!!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |