|
Problemer med optage funktion Samsung TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
therealzion ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-November-2012 kl. 21:47 |
Hejsa!!
Jeg har et Samsung UE55ES8005 med optage funktion. Min tv udbyder er Waoo og jeg har deres normale boks. Jeg har koblet en harddisk på mit tv og den har fundet og formateret den. Jeg vælger så TV kilde "HDMI 3" som er der jeg har sat Waoo boksen til. Når jeg trykker på optage knappen siger TV at funktionen ikke er tilgængelig. Jeg har så prøvet at trække et coaxial kabel fra modem (da jeg har multirum) og direkte i tv. Når jeg så klikker på optage knappen så siger den at den kun kan optage på digitale kanaler. Kan man tilslutter netværkskabel direkte i tv fra waoo modem eller hvordan kan jeg få optage funktionen til at virke ? |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6285 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , jeg vil tro at du kun kan optage via den indbyggede digitale tuner. Men kan du ikke sætte den harddisk til boxen direkte?
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
therealzion ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Status: Offline Point: 19 |
Der er godt nok usb port i waoo boksen, men sker ikke noget når man gør det.
Går ud fra den er deaktiveret så man skal leje deres optage boks eller noget lignende |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
For at kunne optage fra dit tv til den externe harddisk, skal der jo være tv signal fra tv'et. Dvs. at du skal bruge tv'ets tuner. Så du skal altså scanne kanaler ind på tv. Jeg kender ikke den waoo boks, men det ville jo være nemmere for dig at tilslutte harddisken til boksen, hvis der er mulighed for det. Hilsen Ole
|
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
Jeg har scannet kanaler ind på tv, men problemet med Waoo er, at de ikke sender signalet digitalt ud via deres coaxial udgang på modem. Fjernsynet siger den kun kan optage digitale signaler og der kan jeg ikke give det medmindre det er via HDMI stik.
Det må så betyder at alle Waoo kunder ikke kan bruge deres fjernsyns optage funktion. Synes det lyder lidt underligt. Redigeret af therealzion - 01-November-2012 kl. 22:05 |
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
[Nogle] Waoo-brugere kan sagtens få (købe) digitale kanaler.
|
|
![]() |
|
Ok tror jeg prøver at ringe til dem i morgen.
Tak for hjælpen. Kunne også være man kunne få et HDMI konverteret til Coax kabel så man kunne smide signalet fra waoo boksen i tuner på tv i stedet for HDMI Redigeret af therealzion - 01-November-2012 kl. 22:23 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |