recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med optagelser på Windows 7 mediecenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med optagelser på Windows 7 mediecenter

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 12:37
Pointen er netop at jeg/Windows ikke opdaterer
;o)
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 12:42
Jeg bruger version 1.5a af XMLimport.
Jeg har så opdaget, at hvis jeg eksempelvis har en udsendelse som starter 20.00, og min tuner skal starte 19.50, da den starter 10 min før. Hvis den så ikke har påbegyndt 19.55, og jeg fjerner den planlagte optagelse og starter den igen, så starter den pronto.
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 09:55
Jeg har lige ledt på internettet og har fundet dette, som jeg vil prøve i aften.

Redigeret af cmax - 04-Oktober-2013 kl. 09:56
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 15:09
Du må gerne give en melding, når du kender resultatet..
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 08:50
Har ikke kunnet få det til at virke med den ændring de har angivet ovenfor, og heller ikke det forslag jeg har fået fra nrossen - på dk.pool.ntp.org. - og har tjekket bios, og her står der også det rigtige klokkeslet.

optog i går en fodboldkamp - her startede den med at optage da der var 2 minutter tilbage af først halveg - tidslinien i mce vist godt nok den skulle have være startet på det rigtige tidspunkt, men jeg kunne kun gå tilbage til hvor der var to minutter tilbage af første halveg.

nu har jeg istedet ændret klokken til at være 5 minutter mere end den er, og så ser vi om det kan snyde den til at optage udsendelserne fra begyndelsen.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu