recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Pana G10 og Stofa HD kanale
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med Pana G10 og Stofa HD kanale

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PPD77 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 257
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Pana G10 og Stofa HD kanale
    Sendt: 22-September-2009 kl. 21:24

Hej!

Har netop fået et 50" Pana G10 inden før døren og fået indstillet DVB-C kanalerne, som jeg modtager fra Stofa via et CA modul. Eftersom jeg idag betaler for Canal+ Total pakken burde jeg kunne fange Canal+ Film HD kanalen også. Den bliver fundet i kanalsøgningen, men er dekodet. Nogle som har oplevet dette?? Jeg snakkede med Stofa, som sagde at de arbejder på at løse et generelt problem rapporteret dags dato, men det virker endnu ikke her sidst på aftenen. Tvivler også på at det er det samme problem som mit, da jeg også havde problemet i går aftes. Skal man gøre noget specielt med tv'et for at modtage HD kanaler?? Alle de andre DVB-C kanaler fungerer fint.

Det skal siges at jeg har haft kanalen hele tiden i mit abonnment, men har ikke kunne se den på mit gamle tv, som kun havde MPEG2 tuner.

Til top
PPD77 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 257
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 13:23

Til evt. interessede, kan jeg oplyse at problemet skyldtes at mit Irdeto CA modul var så gammelt at det kun kunne dekryptere MPEG2. Efter at jeg fik et nyt CA modul hos Stofa kører det hele bare..:-)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu