|
Problemer med Panasonic CXC725 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2015 kl. 15:10 |
|
Efter den seneste softwareopdatering har jeg fået nogle irriterende problemer med mit Panasonic CXC725.
Hvis jeg ser Netflix via TV'ets indbyggede app (når den endelig virker) og vil tilbage til mit HDMI input ved tryk på "AV", skriver TV'et godt nok "HDMI2" som det skal, men det virker som om TV'et ikke detekterer signalet, som om der er handshakeproblemer. Alle mine HDMI enheder kommer via min nye Denonforstærker. Jeg skal lige sige at jeg IKKE har prøvet at køre uden om den endnu! Det er lige meget om jeg tager strømmen fra den givne enhed, eller om jeg tager strømmen fra Denon'en - det giver ikke billede. Det giver ikke billede at skifte rundt mellem HDMI1,2,3 osv. og det giver ikke billede at prøve med de forskellige indstillinger i TV'ets HDMI-styring. Det eneste der kan give billede igen, er strømmen HELT af TV'et - men det er lidt trættende i længden. Er der andre der har oplevet dette? Oh, og så har den seneste opdatering også medført at Netflix f.eks. godt kan startes op, men derefter SLET ikke reagerer på input, igen før strømmen er taget helt fra... Utroligt at man kan "fucke" så meget op med en ny software - den var ikke gået hos os i Stofa ![]() |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Prøv at gå ind i indstillinger - HDMI auto indstilling, og vælg her "Tilstand 1". Håber at det hjælper.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Det var et forsøg værd John, men som jeg skriver er alt under HDMI (herunder også HDCP) prøvet uden resultat
![]() |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Sorry
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |