|
Problemer med programsortering på LG 50PK760 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
sbcdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2013 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2013 kl. 20:07 |
Som altid skal man lave ny kanalsøgning ved årsskiftet, når man er Stofa kunde. Det er et tilbagevendende mareridt, fordi mit tv altid samler nogle hemmelige kanaler op, som optager de første programpladser. Dvs under programsortering kan jeg ikke lægge noget på kanalerne 1-4 og derfor er lynvalg via fjernbetjening af disse pladser ikke muligt.
Normalt skal jeg "blot" nulstille og foretage ny kanalsøgning en håndfuld gange, så springer de låste kanaler rundt og indtager f.eks. pladserne 2-5, hvorefter jeg kan klemme de rigtige kanaler ind foran dem under sortering. Men ikke denne gang. Har brugt mange timer og resultatet er altid det samme: de fire første pladser er væk! Se billede. Vælger jeg kanalerne direkte ved tryk på fjernbetjeningen, dukker følgende navne op: 1: Motorola VIP 1920 downlo... 2: Motorola Splashscreen [$] 3: Motorola VIP 1963 downlo... 4: Motorola VIP 1903 downlo... Nogen, der kan hjælpe? Jeg har kontaktet LG, men forventer intet fra den side... ![]() |
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har samme fjernsyn, og har aldrig oplevet noget lignende.. Når du søger efter kanaler, har du valgt så valgt automatisk kanalsortering til eller fra?
|
|
![]() |
|
sbcdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2013 Status: Offline Point: 14 |
Det er fravalgt. Når jeg slår det til, kan alle kanalnumre udnyttes. Men det hjælper ikke meget, da placeringerne så er låst og ikke kan genåbnes uden ny kanalscan, der giver samme problem igen. Er du også på stofa?Redigeret af sbcdk - 08-Januar-2013 kl. 20:50 |
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
Hmm, det gør det nærmest endnu mere underligt.. Jeg er tilknyttet en lille antenneforening som får signal fra yousee, så jeg er heldigvis fri for Stofas årlige signal-gøgleri.
|
|
![]() |
|
Ja... Har også andre problemer, med signal der forsvinder i glimt. Men det her er det primære problem lige nu.
|
|
![]() |
|
LG har her til middag leveret et af de klareste tilfælde af hændervaskning, man kan ønske sig. Ikke om de overhovedet gider overveje, hvad problemet kan være, endsige kontakte Stofa for sammen at finde en løsning. Er der problemer med dit 10.000 kroners tv, så smid det ud og køb et nyt. Måske det virker bedre?
Redigeret af sbcdk - 09-Januar-2013 kl. 12:09 |
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Har du kigget på side 43 i manualen "Redigering af program" ??
|
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hvad med at flytte kanalerne rundt?
Du trykker på den grønne knap på fjernbetjeningen, som det også står på billedet du har lagt op. |
|
![]() |
|
Tak for forslag. Har netop kigget i manualen igen, men der står intet brugbart til denne alternative situation. 5 er det første tilgængelige kanalnummer, som det fremgår af billedet. Dvs. jeg kan godt vælge en kanal og flytte den rundt med den grønne knap, men kan aldrig flytte den til lavere nummer end 5.
|
|
![]() |
|
dannypdrsn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2013 Status: Offline Point: 3 |
Har præcis samme problem, bare på mit LG 42SL9500. Kanal 1-4 er låst og kan ikke benyttes
![]() Håber det løser sig før eller siden, for har godt nok brugt lang tid på kanalsøgninger nu! |
|
![]() |
|
Har du kontaktet Stofa? Du kan jo nævne denne tråd. Jeg venter stadig på svar fra dem...
|
|
![]() |
|
dannypdrsn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2013 Status: Offline Point: 3 |
Det har jeg ikke gjort endnu, men det vil jeg få gjort i morgen. Skal nok lige vende tilbage, når/hvis jeg får et svar tilbage fra dem
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |