recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med samsug
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med samsug

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
silva22 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér silva22 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med samsug
    Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 08:57
Hej. Der er netop opstået et problem med mit samsung plasma tv.

Når jeg ser film via min blu-ray afspiller så er der nogle svage bjælker i bunden og i toppen af skærmen, det har aldrig været der før. Har prøvet at skifte afspiller, men det hjalp ikke, så det kan næsten kun være mit tv.

Det som om at de sorte bjælker der nogle gange er der i toppen og bunden når man ser almindelig tv er frosset fast på en eller anden måde, som så blir hængende når man ser film på sin afspiller.

Nogle der kan hjælpe??
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 11:02
Almindeligvis er film i et bredere format end dit TV. Derfor de sorte bjælker i top og bund. Det der kan være sket, er at TV'et har stået på noget "auto aspect ratio" så billedet har været strukket ud til at fylde skærmen. Det er bare forkert at se film på den måde - film skal ses i det format de er indspillet i.

Redigeret af Kampus - 16-Oktober-2012 kl. 11:02
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu