recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Samsung BD-P1400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med Samsung BD-P1400

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
pcs12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Samsung BD-P1400
    Sendt: 01-Marts-2008 kl. 12:03
Jeg har et problem med at bunden på afspilleren ikke er helt plan. Så den kan vippes frem og tilbage på tv bænken. Så synes jeg den larmede meget, kunne høre blæseren hele tiden og skulle skrue meget op for lyden på Tvet for at overdøve blæseren. Desuden var den meget langsom til at starte op og starte film både Blu-ray og DVD film.... Når den så startede filmen kunne billedet forsvinde kortvarigt, for så at komme igen. Jeg opdaterede firmwaren til ver.1.5 uden forbedring... Så aftalte jeg med firmaet at de sendte en ny afspiller til mig og de sendte et pakkelabel til at sende den defekte retur.

Nu modtog jeg den igår og den har samme problem. Bunden er endnu mere skæv på den og lyden er stadig høj fra blæseren der kører konstant. Denne afspiller er dog MEGET hurtigere til at starte film op og billedkvaliteten fejler bestemt ikke noget hverken på denne eller den defekte... Men denne blæser/køler der larmer konstant er ved at drive mig til vanvid... . Den skæve bund kunne jeg leve med, hvis resten virkede perfekt....

Så jeg tænkte på om der er andre herinde der kender til de problemer og om det evt. er en generel fejl ?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2008 kl. 13:24

Oprindeligt skrevet af pcs12 pcs12 skrev:

Jeg har et problem med at bunden på afspilleren ikke er helt plan. Så den kan vippes frem og tilbage på tv bænken. Så synes jeg den larmede meget, kunne høre blæseren hele tiden og skulle skrue meget op for lyden på Tvet for at overdøve blæseren. Desuden var den meget langsom til at starte op og starte film både Blu-ray og DVD film.... Når den så startede filmen kunne billedet forsvinde kortvarigt, for så at komme igen. Jeg opdaterede firmwaren til ver.1.5 uden forbedring... Så aftalte jeg med firmaet at de sendte en ny afspiller til mig og de sendte et pakkelabel til at sende den defekte retur.

Nu modtog jeg den igår og den har samme problem. Bunden er endnu mere skæv på den og lyden er stadig høj fra blæseren der kører konstant. Denne afspiller er dog MEGET hurtigere til at starte film op og billedkvaliteten fejler bestemt ikke noget hverken på denne eller den defekte... Men denne blæser/køler der larmer konstant er ved at drive mig til vanvid... . Den skæve bund kunne jeg leve med, hvis resten virkede perfekt....

Så jeg tænkte på om der er andre herinde der kender til de problemer og om det evt. er en generel fejl ?

Hej jeg har tidligere hørt om tilsvarende hos andre. Både omkring bund og støj. Min egen er helt perfekt på alle leder, og larmer heller ikke.

Den må ikke støje så du blivere generet af det - så må der være noget galt

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
pcs12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2008 kl. 14:18

Hmm... Så er det vist ikke kun mig, der har været uheldig...

Hvor er du heldig at have fået en model der bare spiller Hother. Kører din blæser hele tiden eller kun når det er for varmt i afspilleren ?

Ja undskyld jeg spørg dumt Hother, men ved ikke lige om det er meningen at blæseren skal køre hele tiden... .
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2008 kl. 14:47

Der er kommet en version 1.6 FW, kan være den afhjælper nogen af problemerne.

Til top
pcs12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2008 kl. 15:06

Tak for rådet Hans j. Desværre er FW 1.6 kun til US og Canada maskiner og løser kun nogle kompabilitetsproblemer... .

http://www.samsung.com/us/support/download/supportDownDetail .do?group=mp3audiovideo&type=blu_ray&subtype=blu_ray discplayers&model_nm=BD-P1400&language=&cate_typ e=all&mType=FM&dType=D&vType=L&cttID=1634348 &prd_ia_cd=03020100&disp_nm=BD-P1400 

Redigeret af pcs12 - 01-Marts-2008 kl. 15:25
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2008 kl. 16:33

Hmm... Så er det vist ikke kun mig, der har været uheldig...

Hvor er du heldig at have fået en model der bare spiller Hother. Kører din blæser hele tiden eller kun når det er for varmt i afspilleren ?

Ja undskyld jeg spørg dumt Hother, men ved ikke lige om det er meningen at blæseren skal køre hele tiden... .

Hej  - det er bare helt i orden. Det er faktisk et godt spørgsmål som du stiller, min Samsung er så lydløs, så jeg faktisk er i tvivl om den køre hele tiden.

Har lige checket den kører, men ganske lydløst - ja altså jeg kan høre den, men intet der genere  

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
pcs12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2008 kl. 16:46

Hej

1000 tak for svaret og for hjælpen Hother, fordi du tjekkede om blæseren kørte eller ej  . Den må godt nok være lydløs når du ikke kan høre at den kører. Min kan høres på 3m afstand og med en del lyd på tvet .
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2008 kl. 16:52

Hej

1000 tak for svaret og for hjælpen Hother, fordi du tjekkede om blæseren kørte eller ej  . Den må godt nok være lydløs når du ikke kan høre at den kører. Min kan høres på 3m afstand og med en del lyd på tvet .

Den bør altså ikke kunne høres på den måde. Hvis du kan så byt den. Min Toshiba EP35 larmer lidt mere end Samsungen, men heller ikke Toshiba´en er generende  

Til top
pcs12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2008 kl. 18:11

Nej jeg undrer mig også over den larmer så meget og nu er det nr.2 jeg har hjemme med den fejl og skæv bund.... På mandag skal jeg tale med tekniken om hvad der nu skal ske.... For det problem burde da ikke kunne blive ved på alle deres afspillere .  Nu virker din jo perfekt. Så giver det lige en chance til inden jeg giver op for samsungen.

Hvis Toshibaen larmer en smule mere end samsungen så må den virkelig være stille. Hvis jeg skulle have noget der larmede en smule mere end min samsung må det være en jumbojet .

Til top
joni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2008 kl. 18:33
Jeg har også en Samsung og min siger hellere ikke noget.
Til top
pcs12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2008 kl. 20:54

Noget fortæller mig at jeg vist bare har været temmelig uheldig med de afspillere jeg har haft hjemme af den model... . Men det er da utroligt med 2 afspillere i træk med de fejl... .

Til top
Jacob P Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 00:49

Hej pcs12

Min 1400 har heller ikke de problemer du beskriver.

Den kører som en drøm

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu