recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - problemer med samsung PS-c7705
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketproblemer med samsung PS-c7705

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Shooter DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Direkte link til dette indlæg Emne: problemer med samsung PS-c7705
    Sendt: 24-September-2010 kl. 08:26
IndlægSkrevet: Tors 23. sep 2010, 22:06 Besvar, med citat

i anmeldelsen på flatpanels.dk af ovenstående skærm er der tre negative ting der fanger mig og det er:

Retention (på grund af 3D panel)
Sort niveau lidt lavt
problemer med at vise simi mørke farver
skygger ved tekst

er nogle af disse negative ting et stort problem synes i? og hvordan performer den sat op imod panasonic G20 og V20 i det hele taget og angående ovenstående negative punkter?
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 09:46
Nu tror jeg denne her skulle have været placeret i "plasma tv" istedet.
Prøv at kigge lidt på flatpanels.dk. Der har han også lavet en test af pana'erne. Så kan du sammenligne lidt. 

Umiddelbart vil jeg sige det er nogle rimelige væsenlige faktorer som er problemet her.
Hvis disse problemer ikke havde været der, havde jeg sikkert selv købt dette tv da det ellers ser ud til at være et fedt tv. Og så har de ikke de ulemper man desværre må leve med på en Panasonis, såsom at stikkene på tv'et vender bagud (hvilken tåbe har fundet på det??) og samsungen er rimelig slim.

Dog har jeg læst (uden selv at have set det) om et par stykker efterhånden som har "klaget" over deres 7705 over netop sortniveau og retention.

Sortniveau: Tja en rimelig vigtig faktor i et super billede - dog intet værd uden ordenlig shadowdetail.

Retention: Ikke så vigtig for selve billedekvaliteten, men nærmere et irritationsmoment, som dog faktisk også kan påvirke sortniveauet en lille smule (der hvor der er retention, er sort jo ikke helt så sort som skærmen ellers er). Nogle irriterer sig mere over det end andre. Personligt synes jeg det er pisse irriterrende (dog ikke alt afgørende) og en af de ting jeg som er med i overvejelsen ved købt af nyt tv.

Redigeret af Dylmer - 27-September-2010 kl. 09:57
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu