|
Problemer med soundbar |
Besvar |
Forfatter | |
jhauerslev
Bruger Oprettet: 06-Juli-2007 Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-December-2020 kl. 21:27 |
Hej.
Efter at være flyttet, har jeg fået problemer med min ellers meget pålidelige soundbar med subwoofer (en ældre sony uden noget trådløs kommunikation). Når jeg tænder lys eller andet i huset, smider den lige lyden i et sekund, hvorefter den kommer igen. Den er helt gal når emhætten kører, for så smiden den konstant lyden ("jitter") og der kommer kun hakkelyde. Soundbar-enheden er ikke med jord i stikket. Er der noget gået i stykker i den, eller er der noget med min elinstallation? |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder som elektrisk støj. Man kan købe filtre der tager den slags, men de er ret dyre.
Prøv at vende stik i kontakten en halv omgang. Hvis du er heldig kan det hjælpe.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kig på, hvilken sikringsgruppe det hele er forbundet til.
Og se så om ikke du har mulighed for at trække en forlængerledning fra en kontakt der er på en anden sikring. Eventuelt bare midlertidigt for at se om det ændrer noget. Har du en kabeltromle? Prøv evt at forsyne det hele gennem den.... Klaus
|
|
jhauerslev
Bruger Oprettet: 06-Juli-2007 Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er der lidt at prøve i morgen!
Jeg har forsøgt med den der med at vende stikket, det virker ikke. Jeg tager strøm fra en anden gruppe i morgen 👍 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |