recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med start-forfra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med start-forfra

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mike270183 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mike270183 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med start-forfra
    Sendt: 28-Januar-2013 kl. 21:18
Er jeg den eneste der har haft store problemer med start-forfra det sidste stykke tid? Det er opstået for omkring en måneds tid siden (Jeg mener at det er faldet sammen med den sidste update af software, men jeg er ikke helt sikker) Der opstår pludselige rigtig krafitg pixelleringer, og det sker på alle kanaler, og ikke bare nogle få stykker. Jeg har eller ikke problemer med pixelleringer, derfor er jeg lidt på bar bund mht. hvad grunden kunne være Confused

Jeg har prøvet genstart og fabriksnulstillning, uden at dette har kunne afhjælpe problemerne. Jeg har en fordeler/forstærker boks (http://www.homeconnect.me/Default.aspx?ID=158) på loftet, som jeg også har tjekket uden held.
Panasonic TX-P55VT60
PS3
PS4
Denon AVR-X2300W
Scandyna Podspeakers 5.1 setup
Til top
ballade Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-April-2011
Sted: Østjylland
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ballade Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 14:55
Måske det falder sammen med kanalomlægningerne, hvor alting blev flyttet rundt, så VOD nu ligger i et område, der er forstyrrelser i? Om det er den ene eller anden kanal der laves start-forfra på er vist ligemeget :o)
Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-August-2006
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 20:24
Jeg har ikke lige det problem du beskriver, men fejl på start-forfra...

Jeg vælger en film på program guide og trykker start-forfra - intet sker og jeg har nu sort skærm på filmen jeg ville se + alle andre kanaler på Zaptor. Genstart, prøver igen, samme fejl igen, genstarter box igen og igen.

Nogle gange lykkedes det at se filmen efter nogle gange, og andre slet ikke...
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

Jeg har ikke lige det problem du beskriver, men fejl på start-forfra...

Jeg vælger en film på program guide og trykker start-forfra - intet sker og jeg har nu sort skærm på filmen jeg ville se + alle andre kanaler på Zaptor. Genstart, prøver igen, samme fejl igen, genstarter box igen og igen.

Nogle gange lykkedes det at se filmen efter nogle gange, og andre slet ikke...

Sker det samme når du gør det via arkiv, altså ikke via programguiden?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 08:36
Oprindeligt skrevet af Mike270183 Mike270183 skrev:

Er jeg den eneste der har haft store problemer med start-forfra det sidste stykke tid? Det er opstået for omkring en måneds tid siden (Jeg mener at det er faldet sammen med den sidste update af software, men jeg er ikke helt sikker) Der opstår pludselige rigtig krafitg pixelleringer, og det sker på alle kanaler, og ikke bare nogle få stykker. Jeg har eller ikke problemer med pixelleringer, derfor er jeg lidt på bar bund mht. hvad grunden kunne være Confused

Jeg har prøvet genstart og fabriksnulstillning, uden at dette har kunne afhjælpe problemerne. Jeg har en fordeler/forstærker boks (http://www.homeconnect.me/Default.aspx?ID=158) på loftet, som jeg også har tjekket uden held.

Som Ballade skriver, det lyder som problemer med VOD frekvenserne - er det konsekvent at du oplever pixeleringer på VOD?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Mike270183 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Aalborg
Point: 321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mike270183 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 16:48
Undskyld det sene svar. Ved valg fra arkiv har vi ikke oplevet problemer endnu, det er kun sket via enten programguiden eller direkte på selve kanalen med det valgte program. Det er ikke hver gang vi oplever kraftige pixelleringer, men næsten. Det sker typisk en omkring en 20-30min inde i en udsendelse, nogle gang også tidligere.

Hvordan kan man tjekke VOD frekvenserne?

Redigeret af Mike270183 - 05-Februar-2013 kl. 16:50
Panasonic TX-P55VT60
PS3
PS4
Denon AVR-X2300W
Scandyna Podspeakers 5.1 setup
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu