|
Problemer med streaming på iPad fra dr.dk/tv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2013 kl. 07:37 |
Go' søndag
Jeg har nu i længere tid oplevet, at streaming fra dr.dk/tv er ustabilt når det streames på iPad - streamen stopper, springer i tid og har generelt svært ved at buffer hurtigt nok. Jeg har ikke konstateret problemet på andre (web)streaming tjenester. Er der andre der oplever tilsvarende? Helt konkret forsøger jeg her til morgen at se forpremiere på Rytteriet: http://www.dr.dk/tv/se/rytteriet/rytteriet-2-4-8#!/03:57 Og det er ikke en udpræget fornøjelse. Streamer jeg fra PC er der ingen problemer ;( Nogle bud på hvad der kan være galt? Vh Christian |
|
![]() |
|
FaxeKondi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-April-2012 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har samme problem herhjemme det er når ungerne streamer diverse serier fra ramasjang. :/
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Samme her, da vi forsøgte at se "må vi komme med" fredag aften.
Klaus |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Samme her. Fejlen må ligge hos DR. Prøv at tjekke med Broen fx. Den skulle ligge på en anden server end de øvrige programmer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |