|
Problemer med Subtitle Workshop |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2012 kl. 09:43 |
Jeg har i mange år brugt Subtitle Workshop til redigering m.v. af undertekster. Det har fungeret supergodt på min Windows XP PC, både med avi og mpeg filer.
På min Windows 7 PC fungerer det også fint med avi filer, men med mpeg filer bliver skærmen sort og der er kun lyd. Jeg benytter version 2.52 RC. De nyeste betaversioner 4 og 5 giver ganske vist både billede og lyd med mpeg filer, men lyden forsvinder når man har brugt slideren, og alle programmets navigationsikoner bliver kun vist delvist.
Så mit spørgsmål lyder: Er der nogen der har fået Subtitle Workshop, ny eller gammel version, til at virke 100%, også med mpeg filer, på en Windows 7 PC? Og i så fald hvordan?
Flemming Redigeret af fltk - 23-August-2012 kl. 12:30 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |