|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() Sendt: 05-December-2007 kl. 17:13 |
Jeg har et problem med min nyindkøbte Transformers på HD-DVD. Skive 2 med ekstramaterialet virker perfekt. Men skive 1 med filmen på dur slet ikke. Sidstnævnte er det samme som ham her oplever på sin Xbox:
http://www.youtube.com/watch?v=hm2rMX9xkU4 Nogle der har en ide til at løse problemet?
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Står dit HD DVD drev også op, ligesom hans drev gør??
Kan vel sagtens være derfor |
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
Nej det gør det ikke. Jeg er forøvrigt sikker på det ikke er noget mekanisk. Der er forøvrigt i en HTPC med nyeste PowerDVD Ultra 7,3 build 3504 mener jeg den hedder.
|
|
![]() |
|
STP36 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2004 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Prøv at frakoble dit internet......
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak! Det løste faktisk problemet :) Det skal bare lige deaktiveres i de sekunder filmen starter op, så er der ingen problemer. |
|
![]() |
|
rasmus_bt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
Det var da ganske irriterende
![]() |
|
![]() |
|
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
ah..
Løsningen er at gå ind og slet Transformers indholdet fra drevet... og LAD DEN OPDATERER FÆRDIG næsten gang. |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hejZackGem hvad mener du me dat rippe den ,kan du smide den på hd og så se den derfra. hilsen agger |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |