|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Shooter DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2010 kl. 15:09 |
jeg har en 20/1 Mbit internetforbindelse fra Canal Digital. jeg har lige
investeret i ny router (netgear med N(2.0 draft) og 300mbit og trådløs
dongle som ligeledes køre N(2.0) draft med 300mbit:
Router: http://www.wupti.com/Produkter/NETGEAR1 ... artnersite Trådløs dongle: http://www.bj-trading.dk/newshop/defaul ... 067&f=edbp mit problem er at når jeg bruger speedtest.net til at teste min hastighed så får jeg et resultat der lyder ca. således download: 20.17 og upload 1.02 og en ping på ca. 17. dette resultat får jeg både når jeg kobler min computer direkte med kabel til mit modem eller direkte til routeren. når jeg derimod bruger min nyindkøbte wifi adapter får jeg et resultat der lyder således: download: 3.79 Upload: 0.87 ping ca. 21 så det vil sige meget lavere download. kan det virkelig passe at trådløstnet er så dårligt ? ps. min afstand fra pc til router er under 5 meter så det burde ikke være problemet. håber i vil hjælpe. |
|
![]() |
|
Shooter DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
ingen der kan hjælpe ?
|
|
![]() |
|
videoguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Måske er der interferens med andre wifi net i nabolaget. Routeren står sikkert på channel 11, så prøv at logge ind på den og skift til en channel der ligger langt fra 11 (eller hvad den står nu på) - f.eks. channel 4.
|
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Meget normalt med ringere trådløst end fabrikanterne reklamerer med.
Her er mit fastnet og trådløst, Belkin n+. ![]() Niels
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19835 |
![]() |
Er der andet på dit trådløse net end router og PC? Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
ja men slukkede for det hele under testene
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |