|
Problemer med TV2 HD - hjælp søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Maj-2012 kl. 09:40 |
Hej alle
Jeg fik ved en fejl postet den er andetsteds i forummet. Prøver her istedet ![]() Jeg har siden omkring november sidste år haft problemer pokkers mange problemer med TV2HD. Jeg har kabeltv hos Yousee. Problemet består i at TV2 konstant pixellerer. Det er så udpræget at jeg stort set altid ser tv2 analogt. Der er ingen problemer med de andre kanaler, kun TV2. Er der en af jer som har en ide til, hvad jeg kan gøre for at kunne se tv2 uden forstyrrelser på signalet? Mvh Kristian |
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever ind i mellem det samme og har haft besøg af en YouSee tekniker to gange, men han kan intet galt finde.
Operation X og station 2 er lige pt. næsten umligt at se pga. massive pixellering, dette via min YouSee HD box. I soveværelset, hvor jeg har en Clint DVB-C modtager stående er der ingen problemer.
Redigeret af LeBlodia - 07-Maj-2012 kl. 21:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |