Arghhh .... 
Jeg KAN BARE IKKE få lyd på TV2 mere i MCE. Jeg syntes ellers at jeg har prøvet ALT. Jeg har ladet MCE scanne efter kanaler på ny, og den finder dem fint (incl. TV2), men stadig ingen lyd. Og jeg har sågar prøvet at køre hele opsætningen af MCE i menu'en indstillinger påny, og med nøjagtigt samme resultat.
ALLE andre kanaler, og ALT andet virker perfekt. Der er også helt fint billed på TV2, men absolut ingen lyd (ind imellem kommer der en skratelyd eller sådan, men det er også alt).
I andre aplikationer som f.eks. WinTV2000 der virker TV2 digitalt fint nok.
Har prøvet at ringe til Microsoft, nu hvor jeg endelig for første gang i mit liv har prøvet rent faktisk at KØBE mig til en fuldt lovlig licens på et styresystem, men hos deres 'support' var der ikke meget hjælp at hente. Svaret her var: Betal kr. 686,- og vi kigger på det, ellers hjælper vi ikke. Tak for kaffe, siger jeg bare ....
Er der nogen der har en ide om HVOR jeg skal begynde at lede efter løsning på dette problem, og er der andre som har prøvet dette ???
Jeg har endda også prøvet at geninstallerer MPEG-decoderen, men dette gav heller ikke noget ændret resultat. Det er som om at MCE bare har besluttet sig for at TV2 er en stumfilms-kanal.
Selvfølgelig kan jeg jo bare slette hele harddisken og geninstallerer hele molevitten, meeeeen det har man jo heller ikke ligefrem lyst til. Men måske det er eneste udvej - Anyone, Please ....