recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Viasat Samsung Box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Viasat Samsung Box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
GustavS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-December-2012
Sted: Aabybro
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GustavS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Viasat Samsung Box
    Sendt: 26-December-2012 kl. 08:29
Hej

Jeg har nu haft Viaplay i ca. 2 år, og der har aldrig rigtigt været problemer, udover når parabolen var fuld af sne, men nu er den altså helt gal
.
Det er en helt almindelig box, ikke HD eller noget særligt.
Efter at strømmen var afbrudt i få sekunder, gad den ikke og tænde igen, så nu er mit tv med sort skærm.
Den burde begynde at lyse grøn/tænde når jeg har trygget på den, men den forbliver rød/slukket.

Nogen med en løsning eller samme problem?




Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 12:52

Det kunne godt lyde som om, strømforsyningen er brændt af. Der sker ingenting, når du tænder for strømmen igen?

Til top
GustavS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-December-2012
Sted: Aabybro
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GustavS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 21:12
Ikke udover at knappen som man tænder på begynder at lyse rød, så der er strøm til boxen.
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Status: Offline
Point: 355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neobi/q Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 13:02
Hvad hvis du prøver at flashe den via fronten?
http://www.viasat.dk/kundeservice/tv-boxe#samsungdsbb560n

Strøm fra, EPG og strøm til igen. derefter skulle den gerne blinke i 2 ikoner over ved siden af kortet. Hvis der ikke sker noget inde for 30 sek. så er den nok død.

//Morten
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
GustavS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-December-2012
Sted: Aabybro
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GustavS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 20:41
Tak for hjælpen, nu er der liv i den igen :=)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu