|
Problemer med WD TV |
Besvar |
Forfatter | |
T-1000
Super bruger Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-April-2012 kl. 14:07 |
Hej,
1) Hvad er den bedste og nemmeste måde at få vist undertekster på WD TV, med blu-ray film i MKV format, lavet med MakeMKV. Altså PGS underteksterne. 2) Er der nogle der ved hvordan det kan være at de DVD film jeg har lavet med MakeMKV hakker i det. Jeg har ingen problemer med blu-ray film der er lavet med MakeMKV. Er der en indstilling jeg har sat forkert enten i WD TV eller i MakeMKV der gør det. Har prøvet at indstille TV'et til høj motion flow, uden det hjalp. Håber der er nogle der kan hjælpe, og go' dag til alle |
|
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej T-1000
Skulle Du tilfældigvis eje en Braun T-1000 Radio venligst skyking
|
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
T-1000
Funktioner
Tak(0)
|
Skyking: Nej desværre
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan hente undertekster på www.subscene.com Filerne skal hedde det samme som dine filmklip og så ende på ".srt "
M.h.t. at dine dvd-film hakker, kan du prøve at lege lidt med dine video-output indstillinger på din WD TV. Du kan prøve at sætte den til automatisk. Der er forskel på Hz ved dvd og blu-ray afspilning!
|
|
T-1000
Funktioner
Tak(0)
|
tak for hjælpen, Supergris :-)
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var så lidt. Hjalp det at stille WD Tvén på automatisk under HDMI-indstillingerne???
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |