|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
ok
Network share, har jeg ikke nogen anelse om hvordan kører igennem win 7 desværre. Men prøv at gå i avanceret deling i hjemmegruppen og slå adgangskode beskyttet deling fra.
Og så i fildelingsforbindelser skal du vælge den der står 40 og 50 bit i.
Men det er kun gætteri herfra
|
|
![]() |
|
fjutte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() |
det virker desværre heller ikke, den contecter til foto men skriver biblioteket er tomt. Film ok
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
ok og billederne er i et format som wd understøtter, går jeg ud fra.
Photo - JPEG, GIF, TIF/TIFF, BMP, PNG
- Compressed RGB JPEG formats only and progressive JPEG up to 2048x2048.
- Single layer TIFF files only. - Uncompressed BMP only. |
|
![]() |
|
fjutte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() |
ja, jeg har kunne se dem 1. dag. alm. jpg filer taget med et kamera |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad har du lavet på din eller wd siden dag et?
|
|
![]() |
|
![]() |
det ved jeg ikke, men idag lavede jeg en reset af den uden nogen ændring
|
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Hej, har du prøvet at søge inde på vedhæftet side? - i forummet er der mange gode tip. Håber det lykkes dig :-)
http://wdtvlive.com/ |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
![]() |
Tjek den mappe du har billeder i
Højreklik på den i stifinder og vælg egenskaber og tjek under fanebladet deling at mappen er delt Theilo
|
|
![]() |
|
![]() |
den er delt med tilladelse til alle (læse rettigheder) De film jeg har taget med mit kamera ligger i samme mappe og dem kan jeg godt se på wdtv live
|
|
![]() |
|
![]() |
Prøv at gå i stifinder og så brug de mapper der ligger under biblioteker.
Der er der undermapper som hedder video billeder og musik og så brug mapperne til det de hedder.Bare som en test.
Derefter start wd op og afprøv de forskellige afspilninger.
Jeg må indrømme at jeg ikke helt har forstået den mappestruktur du forsøger dig med.
Men vil umiddelbart tro at den kun kan køre med network share, og der kan det godt være du skal til at rode med firewall og brugernavne på pv og wd for at få det til at virke
|
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg fundet ud af det. Min computer var kobler over på wifi uden jeg vidste det og der vil den åbentbart ikke acceptere at jeg streamer jpg filer. Nu er jeg skiftet over til Lan igen og nu virker det igen
![]() Tak til Theilo for hans hjælp
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |