|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mkl21 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 29-December-2008 kl. 19:27 |
Allerførst - Godt nytår til alle herinde. Nu til problemet, jeg har anskaffet mig en WD-TV boks samt ny harddisk til alle filmene, denne model er en Fujitsu-Siemens http://www.wupti.com/Produkter/FSC-produkter/1433329_(Wupti2 ).html . Men nu vil de ikke enes mere, når jeg sætter harddisken til WD-TV, så kan jeg se alle de film som ligger på harddisken, men vælger jeg så at afspille en af dem, så får jeg kun sort skærm. Kan det være harddisken, eller WD-TV boksen som er defekt. Jeg har opdateret WD-TV men den nye firmware, og det har også virket efter dette, men nu altså ikke mere. /Mads |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Det skyldes nok snarere at den film du forsøger at afspille ikke overholder de standarder den skal. Genstart din WD player og forsøg en anden film
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |