recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med win 8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med win 8

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med win 8
    Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 20:00
Sidder og skal installere div. ting på en pc med Windows 8 via teamwiever men for konstant fejlen "Tjenesten svarede ikke på en start- eller kontrolanmodning inden for det forventede tidsinterval"
Det samme sker hvis jeg højreklikker på "computer" og vælger administrere eller hvis jeg klikker på "skift instillinger" i kontrolpanelet under Windows smartscreen

Hjælp!
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 11:15
genstarte maskinen? - når en tjeneste ikke svarer er det nogle gange Disken der arbejder. Kan det tænkes den er i gang med at indexere disken?
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 19:55
Genstart af maskinen er forsøgt.
Om den er ved at indexere ved jeg ikke for det er jeg ikke helt klar over hvad går ud på?
Men det er vel ikke noget den er i gang med i 2 dage? medmindre den ikke blev færdig igår inden den blev slukket
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 15:54
Ingen der har flere forslag?
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 17:33

du må finde ud af hvad tjeneste der er tale om ved at kigge i logfilerne.

er det en opgraderet eller en ny installation?

det kan være en inkompatbel service på noget som er installeret

Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 20:31
Det er en ren installation på en ny acer iconia w et eller andet nummer.

Det er jo så lykkedes at installere teamwiever på den så problemet har nok ikke varet der fra starten, så vil lige prøve at installere det igen næste gang jeg får adgang til maskine
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 17:18
Til mulige interesserede så fik jeg problemet løst ved hjælp af win update hvor der var en opdatering til Microsoft NET framework. Det var den eneste opdatering der var så er sikker på at det var løsningen.

Tak for forsøgene på at hjælpe
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu