|
Problemer med Windows 10 Outlook |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2015 kl. 19:07 |
|
Har hidtil brugt Outlook 2012 hvilket har fungeret fint, men den anden dag fik jeg en mail fra ms om at jeg skulle opdatere den, hvis jeg ville fortsætte med at bruge den. Siden har jeg ikke kunne åbne programmet. Så er nu gået over til den indbyggede i Windows 10.
Provlemet er, at den opdaterer utroligt sløvt. Sletter jeg en mail, går der timer før det slår igennem på mine andre enheder, også selv om jeg trykker synkroniser inden jeg lukker programmet. Kan man ændre denne hastighed, alternativt. Kan jeg benytte et andet program. Har ikke så gode erfaringer med. Thunderbird. |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
har jeg ingen problemer med - det lugter ret langt væk af noget fejlindstilling, men har ingen ide om hvad det kan være andet end enten pop eller imap indstillingerne. (afhængig af hvad du bruger! der er vanvittig mange fejlkilder her!)
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Problemet har været på begge de maskiner jeg har benytte..
pop eller imap....... ![]() Bruger live-mail hvis det giver et hint
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Hvad har du tastet ind i din konto under opsætnigen, er det pop eller Imap.? F.eks er G Mail en Imap konto. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
well jeg tastede ind, at det var en live mail, og så havde programmet styr på resten. må lige rode og se om jeg kan finde indstillinger til det
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
|
"Slår igennem på andre enheder" - så er det næppe pop! Klaus |
||
![]() |
||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
|
Har samme problem som dig, og har søgt meget rundt omkring på nettet for at se om der var en løsning, men nej. Der er masser der har lignende problemer med synkronisering i windows 10's indbyggede mail program, så noget kunne tyde på, at det er moget skrammel de har bragt på markedet.
Redigeret af pfugl - 23-December-2015 kl. 08:39 |
||
/Peter
|
||
![]() |
||
|
Er "glad" for det ikke kun er mig. Så gider jeg ikke søge dybere i ddt
Må se om jeg kan finde en anden klient der kan bruges. |
||
![]() |
||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
|
Det kommer også an på hvad udbyder du har mail hos.
Det er ikke alle der vil bruge standardporte, så kig evt på din udbyders side for at se om der står noget. Jeg bruger Thunderbird til stofamail, gmail og anden mailudbyder uden problemer med synkronisering |
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Han skriver det er live mail. Ergo er hans mail hos Microsoft.
Brug Port 143 for imap, og evt 587 for udgående, da 587 oftest tillades som smtp port hos udbyderne. |
||
![]() |
||
|
Sidst jeg brugte Thunderbird, så var der aldrig slettet mails, når jeg loggede på hotmail.com.
Jeg kunne simpelthen ikke gennemskue hvad jeg gjorde forkert. Men kan da være, at jeg skal prøve igen
|
||
![]() |
||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
|
Livemail er et program ikke en udbyder.
Kig her for evt hjælp til opsætning af en hotmail : http://www.howto-outlook.com/howto/accountsettings.htm#outlookcom-imap Redigeret af Theilo - 23-December-2015 kl. 13:17 |
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |