recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Windows 8.1 pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Windows 8.1 pro

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mjop Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mjop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Windows 8.1 pro
    Sendt: 17-November-2014 kl. 09:43
Min PC der kørte Windows 8 pro har gennem længere været ustabil med flere sammenbrud og manglende mulig for at opdatere i Windows Update.

Besluttede derfor at installerer nyt styresystem og indkøbte Windows 8.1 pro som jeg installerede problemløst for et par dage siden.
Desværre viser det sig at jeg stadig ikke kan opdatere i Windows Update hvilket har stor betydning for alle øvrige programmer jeg har behov for - b.la. Office som ikke kan installeres før alt er opdateret.

Synes jeg har prøvet alt men får meldingen fejlkode 800F0922 hver gang jeg prøver.

En ordentlig forklaring på hvad fejlkoden betyder + løsning kan jeg ikke finde.

Efterlyser gode råd.

Mvh Johnny
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af Mjop Mjop skrev:

Synes jeg har prøvet alt men får meldingen fejlkode 800F0922 hver gang jeg prøver.

En ordentlig forklaring på hvad fejlkoden betyder + løsning kan jeg ikke finde.
En hurtig Googling på fejlkode siger noget om Secure/Safe Boot problem:
Side 4:

Er det noget du har tjekket?

Mvh. JørgenT

Redigeret af JørgenT - 17-November-2014 kl. 10:14
Til top
Mjop Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2008
Sted: Denmark
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mjop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 00:24
Ja - problemet er at de anførte vejledninger ikke har hjulpet.

Men.. I dag besluttede jeg at genindstallere styresystemet igen.

Til forskel fra de andre gange valgte jeg undervejs at skifte fra det oprindelige drev til den harddisk jeg havde monteret samtidig med at jag valgte " ny Pc" i stedet for tidligere valg hvor dele af eksisterende filer fulgte med.
Det virkede og i dag har jeg med stor fornøjelse hentet de 102 filer der skulle til for bringe mig ajour og efterfølgende installeret de programmer jeg skulle bruge.

Finder nok aldrig ud af hvad der var galt udover at systemet flere gange meddelte fejl i registreringsdatabasen.

Tak for god respons.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu