|
Problemer med Windows 8.1 pro |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mjop ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2014 kl. 09:43 |
Min PC der kørte Windows 8 pro har gennem længere været ustabil med flere sammenbrud og manglende mulig for at opdatere i Windows Update.
Besluttede derfor at installerer nyt styresystem og indkøbte Windows 8.1 pro som jeg installerede problemløst for et par dage siden. Desværre viser det sig at jeg stadig ikke kan opdatere i Windows Update hvilket har stor betydning for alle øvrige programmer jeg har behov for - b.la. Office som ikke kan installeres før alt er opdateret. Synes jeg har prøvet alt men får meldingen fejlkode 800F0922 hver gang jeg prøver. En ordentlig forklaring på hvad fejlkoden betyder + løsning kan jeg ikke finde. Efterlyser gode råd. Mvh Johnny |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En hurtig Googling på fejlkode siger noget om Secure/Safe Boot problem: Side 4: Er det noget du har tjekket? Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 17-November-2014 kl. 10:14 |
|
![]() |
|
Mjop ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja - problemet er at de anførte vejledninger ikke har hjulpet.
Men.. I dag besluttede jeg at genindstallere styresystemet igen. Til forskel fra de andre gange valgte jeg undervejs at skifte fra det oprindelige drev til den harddisk jeg havde monteret samtidig med at jag valgte " ny Pc" i stedet for tidligere valg hvor dele af eksisterende filer fulgte med. Det virkede og i dag har jeg med stor fornøjelse hentet de 102 filer der skulle til for bringe mig ajour og efterfølgende installeret de programmer jeg skulle bruge. Finder nok aldrig ud af hvad der var galt udover at systemet flere gange meddelte fejl i registreringsdatabasen. Tak for god respons. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |