|
Problemer med windows media player 12 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 15:01 |
Hej
Jeg har problemer med WMP 12 når jeg forsøger at afspille video der ligger på PCen. feks. optagelser jeg har lagt ind fra VHS til PCen. billedet hopper op og ned med ca 3 mm med jævne mellemrum, men der er intet problem hvis jeg afspiller med optagerprogrammets egen afspiller. Starter jeg afspilleren forskellige steder på videoén er det ikke samme sted billedet hopper, det er programmet WMP 12 der selv vælger hvornår videoérne skal være ustabile. Har det noget med codning eller buffer at gøre ? jeg har prøvet alt justering på WMP 12 Jeg vil nemlig gerne bruge WMP 12 som den primære afspiller Er der nogle der har bud på hvorfor, om jeg evt. skal søge efter en anden og bedre afspiller ? CPUen kommer aldrig over 30 % så det ikke fordi PCen ikke kan følge med Hilsen Ulrik |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den video codecs som dit program du har rippet dine VHS bånd med, den funger åbenbart ikke skide godt i WMP 12.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu er der ret stor forskel hvad wmp kan i det hele taget i forhold til stort set alle andre på markedet. - WMP er "begrænset" af hvad MS har gidet betale rettigheder til. MPEG2 er ikke med og derfor ingen DVD-afspilning. H.264 er til gengæld med, men synes generelt implementeringen er noget hø.
Jeg bliver nødt til at udfordre en smule med den her udtalelse. - WMP er et af de programmer der hellere end gerne måtte forsvinde ud i glemslen. MS har ALDRIG nogensinde gjort noget som helst ud af den og den har haltet noget så grusomt efter alt andet. Den har været så hindret af at MS skulle overholde hvert eneste forb.... krav fra filmselskaberne og alle andre ejere af indhold at den reelt set har været ubrugelig. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |