|
Problemer mellem readyNAS DUO og PS3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Per S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2012 kl. 21:46 |
Hej derude...
Jeg har problemer med at se indholdet på min NAS, på min PS3. Det har virket perfekt indtil for få dage siden, hvor jeg var nødt til at gendanne fabriksinstillinger på min NAS, pga glemt kodeord (jaja, jeg ved det godt...). Alle filer ligger stadig på samme sted som før, men nu kan min PS3 simpelthen ikke se filerne eller mapperne længere. Nogle gange kan den slet ikke finde NAS'en, men det hjælper f.eks at lave en rescan, så dukker den frem på PS3'en. Med det resultat at jeg kan se 2 ud af de 3 mapper jeg VED der ligger under "videos" mappen, samt en ud af flere film som bare ligger i mappen. Det er som om det virker, men alligevel ikke gør :S Er der noglen gode råd inden jeg bliver endnu mere uvenner med det hele, og konen for den sags skyld - hun er træt af at høre på mit brok ![]() PS3 på (nyeste) Software 4.11 Netgear readyNAS DUO 4.1.8
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du husket at starte DLNA serveren på din NAS? Det er ikke altid at disse er tændt per default.
/ask |
|
![]() |
|
Per S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Tak for svar
Det er sat op de to steder det kan. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |