recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer mellem readyNAS DUO og PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer mellem readyNAS DUO og PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Per S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer mellem readyNAS DUO og PS3
    Sendt: 19-Februar-2012 kl. 21:46
Hej derude...

Jeg har problemer med at se indholdet på min NAS, på min PS3. Det har virket perfekt indtil for få dage siden, hvor jeg var nødt til at gendanne fabriksinstillinger på min NAS, pga glemt kodeord (jaja, jeg ved det godt...).

Alle filer ligger stadig på samme sted som før, men nu kan min PS3 simpelthen ikke se filerne eller mapperne længere. Nogle gange kan den slet ikke finde NAS'en, men det hjælper f.eks at lave en rescan, så dukker den frem på PS3'en. Med det resultat at jeg kan se 2 ud af de 3 mapper jeg VED der ligger under "videos" mappen, samt en ud af flere film som bare ligger i mappen. Det er som om det virker, men alligevel ikke gør :S

Er der noglen gode råd inden jeg bliver endnu mere uvenner med det hele, og konen for den sags skyld - hun er træt af at høre på mit brok Tongue

PS3 på (nyeste) Software 4.11
Netgear readyNAS DUO 4.1.8
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 06:39
Har du husket at starte DLNA serveren på din NAS? Det er ikke altid at disse er tændt per default.

/ask
Til top
Per S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 10:19
Hej. Tak for svar

Det er sat op de to steder det kan.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu