|
Problemer Surround |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2016 kl. 20:08 |
Endelig fik jeg gang i baghøjttalerne og det kørte, men ved ikke om ungerne har trykket på et eller andet, men nu kommer der kun statisk støj som man kun kan høre hvis man lægger øret til, Dog har jeg ved adv surround option, som er eq til action, rock/pop mere fået lyd ud af dem men der agere de som center højttaler så der kommer echoeffekt, da centeren og baghøjttaleren spiller samme lyd.
What to do ?
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad sker der, hvis du trykker på knappen "S. DIRECT" ?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
jeg fik gang i dem ved at bruge memory 2 til mcacc og rette den til, tilgengæld mistede subben ekstrem meget effekt, selvom jeg ikke har rørt den og sat til samme db som før, hvad kan det skyldes ?
|
|
Samsung 65HU7505
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Jeg tænkte umiddelbart et fase-problem, men det virker som om du har rimeligt styr på tingene. Har du overvejet at resette Pioneer'en?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
dette har jeg overvejet, Men ved at vælge en ny memory kanal er den indirekte blevet resettet, men ville ønske jeg kunne låne den mikrofon til min forstærker, levering er nemlig først den 6 juli da den er i restordre.
|
|
Samsung 65HU7505
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |