recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Profiber (snart Waoo!)  - nye tiltag.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProfiber (snart Waoo!) - nye tiltag.

 Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
togo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2010 kl. 17:08
Det med rød/gul har jeg oplevet et par gange på det ene fjernsyn jeg har. Men ikke på det andet.
Synes den virker hurtigere til at skifte kanaler og menuen virker også hurtigere. Dejligt at den skriver hvad den laver under opstart.
Men jeg må sige... Havde forventet det var med det nye Waoo! tema over det hele. Men mulighed for at leje film, starte forfra etc... som de nu reklamere med.

Men hvornår det kommer ved jeg ikke. Jeg for ikke meget ud af deres super tilbud som

Dette virker kun indtil 31/12-10. 
Jeg har fået orderbekræftelse på at jeg har fået de nye Waoo! produkter. Waoo! 3. Men jeg ved ikke i nu hvornår jeg kan bruge alt de nye de reklamere med.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2010 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af togo togo skrev:

Det med rød/gul har jeg oplevet et par gange på det ene fjernsyn jeg har. Men ikke på det andet.
Synes den virker hurtigere til at skifte kanaler og menuen virker også hurtigere. Dejligt at den skriver hvad den laver under opstart.
Men jeg må sige... Havde forventet det var med det nye Waoo! tema over det hele. Men mulighed for at leje film, starte forfra etc... som de nu reklamere med.

Men hvornår det kommer ved jeg ikke. Jeg for ikke meget ud af deres super tilbud som

Dette virker kun indtil 31/12-10. 
Jeg har fået orderbekræftelse på at jeg har fået de nye Waoo! produkter. Waoo! 3. Men jeg ved ikke i nu hvornår jeg kan bruge alt de nye de reklamere med.


Hehe mon ikke at det også kommer inden for den nærmeste fremtid, altså med Waoo over det hele :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-December-2004
Status: Offline
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2010 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af Ozzy Ozzy skrev:

Jeg kan hjælpe med lidt info her. :)
Efter hvad jeg har kunne finde ud af så har den nye software løst disse problemer.
1: Tv boks skifter farve til rød/gul skærm hvis man benytter HDMi.
2: Stabilitets problem i selve softwaren er løst. Før har den kunne finde på at genstarte på en HD kanal med Dolby lyd.
3: IR signal optimeret.
4: Ny linux kerne optimeret i softwaren.
5: Opstarts tekst kommet til.
Efter hvad jeg har hørt, muligt at der er mere :)
 
Ahhh....endelig noget brugbart info. Tak for det!
Havde Profiber så bare skrevet det på deres side, så kunne megen gråd og tænders gnidsel have været undgået Wink.
Til top
togo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2010 kl. 09:50
Jeg synes de er noget lukket omkring hvad de opdateringer de gør.
Den liste som Ozzy har lavet. Er det fordi du har ringet ind eller skrevet til Profiber?

Kunne Profiber eller Waoo! ikke lave en Changelog liste over de ting som er rettet, forbedret, ny funktion og det som man ved at der er problemer med.

Så ville de da slippe for at folk ringer til dem for at spørger hvad det nye har rettet.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2010 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af togo togo skrev:

Jeg synes de er noget lukket omkring hvad de opdateringer de gør.
Den liste som Ozzy har lavet. Er det fordi du har ringet ind eller skrevet til Profiber?

Kunne Profiber eller Waoo! ikke lave en Changelog liste over de ting som er rettet, forbedret, ny funktion og det som man ved at der er problemer med.

Så ville de da slippe for at folk ringer til dem for at spørger hvad det nye har rettet.


Har en kammerart som arbejder der :)

Og ja det var da en ok ide, men om de laver sådan noget tror jeg ikke, men kan smide info videre :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
togo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 14:26
Jeg har fået noget tid siden fået en ordrebekræftelse på mit Waoo! 3 produkt.
Det står bla.

Waoo! Lille TV pakke    kr./md.   79,00
Waoo! TV serviceafgift  kr.        399,00

Men der nævnes INTET om at det er 399,00 er pr. halv år afgift ?
Det skal jeg læse på waoo.dk. Meget DÅRLIG ordrebekræftelse.
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 14:38
Jeg er også gået over til  Waoo! 3 med den store pakke har været i kontakt  med suport en del gange første gang i fredags og sagt at de mange nye funktioner som skulle være i Waoo! 3 som starte forfra video on demand o.sv. slet ikke virker hos mig på min Tilgin Boks som stadig kører med den gamle tv portal ( Profiber )
 
Igår fik jeg så at vide at alle disse funktioner først kommer senere ?? DET synes jeg godt nok er dårligt da der i min ordrebekraftelse at jeg skal betale de omtalte  
Waoo! TV serviceafgift  kr.        399,00 som jo bla.n skulle dække de funktioner .
 
Og så kører de enda tv kampanger med et prudukt sonm ikke virker endnu . Jeg hører under Horsens området .
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
binderup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 14:43
Jeg ringede ind og snakkede med dem i forbindelse med oprettelsen af Waoo 3 og der fik jeg at vide at de ekstra ting som VOD osv først kommer til November.

Jeg mangler dog endnu at få bekræftelsen på oprettelsen, men jeg kan se at hastigheden er sat i vejret.
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 15:07
Nu ved jeg ikke lige hvor eksplosivt dette her lyder, at nogen direkte kræver en kontrakt tilsendt. Imellem linierne læste jeg både det ene og det andet. Det var godtnok Stofa men dette gjorde det trods alt interessant; jeg vil helst undgå komme med hvad jeg syntes der stod!.
Personen som skrev mente han havde krav på en decideret kontrakt, og mente ikke det var nok skrive på en seddel at samme fortsatte med den Store Tv pakke (analogt). Og jeg forstår tilfulde Stofa i første omgang skrev man ikke forstod hvad manden mente. Godtnok i Juli 2008 (Skraeppebladet.dk), men derfor gælder det vel alligevel også for nutiden.
 
Jeg kan måske forstå kortafgift for tingene via SATELLIT, men via Kablerne? Giver mig ingen lyster til noget som helst.
http:


Redigeret af moho - 22-September-2010 kl. 15:14
Til top
jhenri Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-September-2010
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 17:42
Hej
 
Reklamer skriver start forfra, nok mulig at nogle områder ikke kan endnu.
Jeg kan fortælle at vi som kunder under det gamle Smile Content, har haft
start forfra i flere måneder. Så det kommer nok over hele linjen når TV efter
hånden måske kommer til at komme samme sted fra.
 
Start forfra er ok, men så er det ikke bedere, vi oplever på vores motorola
HD boks, at det ikke altid virker lige godt. Oplever at vi har startet en udsendelse
forfra og ser lidt af udsendelsen, hvor den lige pludselig hopper over i sendefladen
der er igang. Sidste gang den gjorde det prøvede jeg så at starte forfra igen
og det skete igen på ca. samme sted. Satte boksen til at hente firmware igen...
Så kørte udsendelsen godt nok...
 
Ting jeg savner i produktet er at jeg kunne spole tilbage, som man kan på
TDC TV. de kunne så ikke starte forfra da jeg havde dem.... Men det kunne
også være godt hvis man kunne spole frem i en udsendelse man har startet
forfra. Boksen er jeg ikke vild med motorola boksen eller portalen der er på,
det har hjulpet at få WAOO farver på, nu kan man læse hvad der står i EPGen.
Der er langt op til TDC TV standarten, som jeg ser som rigtig god. Jeg er dog
træt af TDC og glad for at slippe af med deres kobber.... Men en god portal
i Microsoft Mediaroom.
 
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 19:18
Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

Jeg kan måske forstå kortafgift for tingene via SATELLIT, men via Kablerne? Giver mig ingen lyster til noget som helst.
 
Jeg kan ikke se hvorfor der skulle være forskel på kortafgiften for satellit ifht. kabel - kortafgiften er vel bare med til at sikre, at man ikke bare anskaffer ekstra kort, og giver dem til naboen.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 19:49
Waoo ... eller... f***ck nogle syge priser efterhånden på TV :-(

Nå, tak for dejlig TV tid Profiber, men det er slut nu. Velkommen Boxer. Penge sparet på den konto og tilbage står en møgbillig 15/15 fiberlinie.. den enes død, den andens brød.

Nice, så har jeg også frit valg af router igen nu hvor jeg ikke er afhængig af TV boksen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu