recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Profiber (snart Waoo!)  - nye tiltag.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProfiber (snart Waoo!) - nye tiltag.

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 08:02
Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Waoo ... eller... f***ck nogle syge priser efterhånden på TV :-(

Nå, tak for dejlig TV tid Profiber, men det er slut nu. Velkommen Boxer. Penge sparet på den konto og tilbage står en møgbillig 15/15 fiberlinie.. den enes død, den andens brød.

Nice, så har jeg også frit valg af router igen nu hvor jeg ikke er afhængig af TV boksen.
Man behøver jo ikke at springe på Waoo løsningen. Man kan frit køre videre på sin gamle Profiber løsning. Men ellers har du ret - Waoo's løsning er for dyr.
Til top
binderup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 09:07
Vi har valgt at skifte over til Waoo og har valgt den lille tv pakke med børne pakken som ekstra (vi konstaterede at vi havde en masse kanaler som vi troede vi så, men som i realiteten var kanaler vi aldrig så). Vi valgte Waoo pakken pga on-demand funktionaliteten, som vi tror vi kommer til at bruge en del.

Det der irriterer mig er det åndsvage halvårlige gebyr. Hvorfor tager de ikke bare de knap 800 og fordeler over 12 mdr som en del af abonnementsprisen. For det passer jo ikke at at den lille TV pakke koster 79,- md. Den reelle pris er 145,50 kr skriv dog det i stedet for at have en masse med småt der ikke gør andet end forvirre forbrugeren, og sikkert også unødigt belaste kundeservice når folk opdager at de reelt betaler det dobbelte i abonnement for den lille pakke .
Til top
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-December-2004
Status: Offline
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 11:51
Indrømmet, den skjulte "serviceafgift" er noget fis, og den snød da også mig i første omgang.
Den lille tv-pakke er uforholdsmæssig dyr, især fordi halvdelen af kanalerne jo i forvejen er free to air.
Om Waoo er dyrere eller billigere end Profiber afhænger nok af hvilke kanaler man havde hos Profiber. For mit vedkommende opnår jeg samlet set en beskeden besparelse. Nogle få kanaler er faldet bort, andre er kommet til, OG jeg får adgang til OD-funktionerne. Så jeg er i store træk nogenlunde tilfreds.
Men nej, Waoo er ikke den prismæssige revolution, som der ellers var lagt op til.
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Man behøver jo ikke at springe på Waoo løsningen. Man kan frit køre videre på sin gamle Profiber løsning. Men ellers har du ret - Waoo's løsning er for dyr.

Ja det har du selvfølgelig ret i - jeg blev bare lidt muggen over at det ikke er længe siden det steg i pris og nu stiger det igen, dog kun ved overgang til det nye selvfølgelig.

Men jeg har også været irriteret over den TV boks samt router (jeg har Tilgin, men bryder mig ikke om den og den opfører sig sært i samspil med min bærbare pc).
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu