Vi er også gået over til Waoo nu med den nye portal . Og må sige at de nye tiltag er velkommen har brugt start forfra et par gange . Men har dog ogå oplevet fejl her den kan finde på at springe frem til nutiden har gjort det 2 gange i aften .
Der er dog fejl i Lydsignalet da Dolby Digital lyden er forsvundet på nogle kanaler bla.n DR HD
Vi har haft Waoo Tv kanal pakke i ca en måned nu og jeg er da glad for at vi nu Har fået Tv 2 sport men man kan undre sig over hvorfor Waoo står tilbage i forhold til stort set alle andre udbydere af tv pakker ( Grund pakker og Fuldpakker ) af hensyn til antalet af HDkanaler .
I min tidligere Profiber ( Canal Family Mix ) havde vi 6 Hd kanaler .
Jeg savner især Kanal 5 Hd egenlig lidt mærklig at den manger i Waoo Pakken .
Det skal dog siges at hvis man ikke ønsker de nye mugligheder som Waoo tilbyder er man faktisk bedre stilet ved at beholde Profibes løsning hvilket de også har sagt til mig ang især Hdkanler.
Så måske jeg nøjes med den lille pakke fra Waoo og så bygger på med Canal Family Mix . Desværre en lidt dyere løsning .
Det jeg dog håber mest på at Waoo begynder at leve op til de andre udbydere af Tv løsninger på det danske marked både ang priser og indhold , de mangler stadig at få Tv - 3 kanalerene med i deres pakker hvilket jeg stadig synes er et stort minus . De skal dog nok tilbydes som en tillægspakke eller til en meget lille pris i deres store pakke .
Tv 6 kommer også i Hd pr 1 jan .
Yousee kunder mange Hd kanaler pr 1 dec uden at skulle bruge kort ( Tilæg i prisen ) det er noget min gamle far får glæde af da vi lige har købt et 32 tommer Hd fladskærm til ham .