recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Profiberboks fryser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProfiberboks fryser

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2009 kl. 16:47
Jeg er spændt på den router.. jeg overvejer lidt at købe en ny selv og sende den gamle + regningen retur til dem.. så kan de tygge lidt på den nu hvor de, indtil videre, har leveret et mangelfuldt produkt der ikke lever op til deres lovprisninger.
Til top
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-December-2004
Status: Offline
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2009 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af janbau janbau skrev:

Og som jeg kunne forstå bliver det nok nogle nye tv pakker hvor man kan kombinere Viasat og Canal Digital programmer til en billigere penge end det idag er muglig .
 
Dét ville bare være dejligt! Jeg nægter nemlig at betale en millard/million bare for at få f.eks. TV2 Sport!
 
M.v.h.
Henrik.
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 17:28
Ja det bliver spændende med hvad prisen bliver , før vi gik over til Profiber havde vi Tv fra parabol med Viasat Guld pakken som jo efthånden kostede små 5000 kr om året . Så nu ville vi prøve noget nyt og valgte Canal Digital s FAMILY MIX som jo har en del Hd kanaler til 179 kr . Men jeg savner da Tv -3 kanalerene og Tv - 2 sport .
Tv 2 sport kan jo købes som tilæg hos Boxer som mon ikke det bliver en helt ny pakke struktur vi får at se hos Profiber .
Til top
VaNGoGO Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-November-2009
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 18:50
Jeg har lige haft en email korrepondance med profiber omkring hastighed og iptv, I får lige et uddrag:

Ja, det er korrekt at vores router pt desværre kun kan understøtte 50 mio bit (ca 47 mbit) på wan porten så derfor kan du ikke få den fulde 50 mbit direkte på vores router.

Desuden er det korrekt vi kun garantere IPTV virker med vores router pga de ændringer der er lavet i softwaren på routeren.

Vi kan ikke garantere hastigheden videre frem ind i dit hus kun frem til fiberboksen, dog skal du kunne måle fuld hastighed hvis du har en PC direkte på fiberboksen.

Ja hvis du kobler en PC direkte på fiberboksen kan du ikke benytte IPTV eller IPTelefoni da dette skal køre gennem routeren.

 

Grunden til du ikke kan benytte IPTV og fuld hastighed på routeren er en fejl i den måde routeren prioritere trafik på, vores teknikker arbejder i sammenråd med linksys/Cisco på at løse dette problem så man kan benytte nettet og telefoni samtidig med at man ser IPTV uden det har indvirkning på dit billede på skærmen, men så længe det er WRP400 routeren som benyttes vil der desværre ikke kunne opnå fuld udnyttelse af din forbindelse samtidig med du benytter IPTV, da IPTV tager op til 25 mbit, alt efter hvilken type kanale du ser.





Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu