|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Det lyder som om der er muligheder |
|
![]() |
|
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Det ser også ud som om den nye Rambo film har noget 2.0 indhold. Klik billedet af bagsiden. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
det er så us udgaven, det er ikke sikkert at det kommer med her.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Det er selvfølgelig rigtigt nok, men den er iflg. axelmusic regionsfri. Så
medmindre man skal have danske tekster, så er det da en mulighed ![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
nu er jeg en af dem, som gerne vil have tekster.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Jeg sad lige og kiggede på Denon DVD-3800BD på hifiklubbens hjemmeside. Der faldt jeg over at de skriver at det er Profile 1.1, det der undre mig er at der står nogle af de ting, som du nævner ved profile 2.0 Citat fra http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/blu-ray/denon_d vd-3800bd_blu-ray_afspiller_sort.htm Profil 1.1 og indbygget kortlæser giver nye muligheder Blander jeg tingene sammen? Redigeret af Stefan V - 28-Juni-2008 kl. 21:33 |
|
![]() |
|
![]() |
profile 2.0 kan selv downloade bla. undertekster, over egen netforbindelse. hvor der står på den anden, at du skal downloade det på din computer. det må jeg indrømme, at jeg ikke kender noget til. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Det er da også rigtig, det overså jeg Puha, det bliver alt for hurtigt indvinklet med alle de nye produkter og opdateringer |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Nej det er lige præcis rigtig nok. Har selv en profile 1.1 nemlig BD30. Dog er kommentatorsporet kun i DD 5.1 Ved dog ikke om jeg via computer kan downloade ekstra, men det lyder sandsynligt da dette kan lægges på SD kort og stikkes i samtidig med at filmen vises. |
|
![]() |
|
![]() |
Ved du om det kan lade sig gøre på andre måder end et SD kort? Jeg har nemlig ikke kortlæser i mit Pana. Det kunne være meget sjov at lege lidt med det |
|
![]() |
|
![]() |
det er jo i blu-ray afspilleren, at sd kortet skal bruges. og der er jo en sd indgang. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja ellers er det vel ikke en profile 1.1
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |