|
Program/GPS med hensyn til højde på bro? |
Besvar |
Forfatter | |
The_Unforgiven
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Emne: Program/GPS med hensyn til højde på bro? Sendt: 04-Marts-2007 kl. 16:13 |
Hejsa.
Jeg har en kammerat der spørger efter et program/GPS der tager hensyn til højde på broer når man kører lastbil. Kan man få det? Og hvilket mærke er det?
The_Unforgiven |
|
Breddam
Guld medlem Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
Sendt: 04-Marts-2007 kl. 16:52 |
Jeg har ikke hørt om det, men jeg har da en indstilling i min Garmin nüvi 350, der hedder 'Lastbil'
Jeg tvivler dog på, at den tager højde for brohøjder! Man vil dog altid kunne trykke 'Omvej', hvis der kommer et skilt med advarsel om lav brohøjde... Venligst Søren |
|
The_Unforgiven
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Sendt: 05-Marts-2007 kl. 10:23 |
Ja ved jeg , men er jo lidt nemmere hvis man kan plotte det ind fra starten.
The_Unforgiven |
|
A.Morup
Super bruger Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
Sendt: 05-Marts-2007 kl. 16:06 |
Der må helt sikker findes samlinger af "points of interests" på Nettet, som indeholder alle broer på under 4 meter - se f.eks. denne søgning på Google. Når du har fundet en POI fil kan du uploade den i de fleste GPS systemer... Pas på - visse af disse sites kan rumme spyware! /Anders |
|
Breddam
Guld medlem Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
Sendt: 05-Marts-2007 kl. 16:42 |
Venligst Søren |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |