|
Program til at holde styr på alle mine billeder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stonefox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-September-2013 kl. 01:20 |
Jeg er træt af Picasa og alle de gange der bliver rod i mine billeder, så jeg søger et mere prof værktøj til at holde styr på 20 års digitale billeder.
Funktioner som er i Picasa og som jeg gerne vil ha' igen er scanning af ansigter, og muligheden for hurtigt at finde billeder hvor en bestem person indgår, eller flere personer...... Må godt men behøver ikke være freeware |
|
mvh Steen Mikkelsen |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Adobe Photoshop Elements eller Adobe Lightroom. Men ingen af dem kan kende ansigter. Der er man nødt til at tagge selv.
Begge kan hentes i en prøveversion på www.adobe.dk. På Mac er der iPhoto, men jeg tror ikke du har Mac, ellers kendte du programmet. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
dk01888 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
ACDSee er et glimrende alternativ til en rimelig penge, programmets hovedformål er netop organisering af dine foto's. Om det dækker dine andre krav kan du læse her: http://www.acdsee.com/en/products/acdsee-16
Mvh, Lars
|
|
![]() |
|
nhj4 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Jeg vil også sige Adobe Lightroom. Du kan downloade en prøveversion:
men du skal selv lave tags ved personer. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |