|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Atinapigen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 25-September-2007 kl. 11:00 |
|
Jeg vil lige høre hvilke programmer i anbefaler .. har brugt Powerproducer til at lave DVD film med vores hjemmevideo .. men syns det er så langsomt når man feks spoler 1 frame frem for at splitte et klip feks .. hva bruger i andre til dette formål ??? Mvh Anita ... |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() |
|
Tmpgenc DVD Author er en god all-in-one løsning til dit formål. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Pinnacle Studio er efter min mening helt klart det bedste. Skal du bare klippe lidt i noget hjemmevideo, så kan det måske virke overvældende med dets funktioner. Men prisen i forhold til mulighederne er helt i top, synes jeg. http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Products/Consumer+P roducts/Home+Video/Studio+Family/ http://videoredigering.dk/Produkter/Studio/Studio_Plus_v_10/ studio_plus_v_10.html
|
||
![]() |
||
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
![]() |
|
Jeg downloadede en gratisudgave af Adobe Premiere CS3, men præcis hvad den kan og ikke kan vides ikke da jeg ikke har haft tid til at lære programmet.
Men hvis nogen kender det kunne det være interessant at høre hvor godt det er. |
||
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Kan Tmpgenc DVD Author idag bruges til video fra digitale videokameraer, generelt?? HDD-cams såvel som MiniDV.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() |
|
Det skulle det kunne ifølge dette uddrag fra programmets features: 2. DV and HDV CaptureNow you can capture video directly from your DV or HDV camcorder. Just plug your camcorder into your computer via an IEEE 1394 interface and TMPGEnc DVD Author 3 with DivX® Authoring will be able to view the camcorder's contents and add it as a source file. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Adope Premiere er virkeligt et godt program. Det støreste problem med det, det er brugervenligheden. Der er intet der slår Studio, af de programmer jeg har prøvet.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Æhh.. betyder det at den importer i divx formatet?
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Nej, omvendt - DivX er en output mulighed. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Programmet kan også importere divx formatet. 3. Improved Format ImportingDVD Author 3 with DivX® Authoring lets you add even more types of source files to your projects than TMPGEnc DVD Author 2.0. Add DVD-VIDEO, DVD-VR, MPEG1/2, AVI, Windows Media, DivX®, and QuickTime (mov, qt, mp4, m4a, 3gp, 3g2) file formats.
Flemming Redigeret af fltk - 25-September-2007 kl. 15:36 |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Er redigeringsmulighederne så også forbedret yderligere - jeg mener mht. overgange og mulighed for at skrive tekst på videoen??
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |