|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wumse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 02-December-2009 kl. 01:44 |
Hey.
jeg har i lang tid brugt ORB til at Streame mit musik til min PS3 men syntes efterhånden der er så meget bøvl med det ikke kan fnde sange som den tidligere fint har spillet. Nu kan den slet ikke finde nogen mere så nu skal der et nyt program til.
HVAD VIRKER???
Jeg er super dårlig til computer så det skal helst være enkelt og lige til at gå til.
Der er en rød med brød i lufthvnen på højkant til ham/hende der har det HELT rigtige til mig
![]() |
|
![]() |
|
Mathias Bøgh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
Prøv PS3 Media Server. Kan anbefales på det varmeste
![]() |
|
![]() |
|
Wumse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Fedt nok... hvilken en skal man vælge?? som sagt er jeg er spaaade til computer
![]() |
|
![]() |
|
Mathias Bøgh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
Bare tag den øverste, der skulle alle bugs være rettet står der. Altså denne (i så fald du bruger Windows).
|
|
![]() |
|
![]() |
F*ckin fantastisk
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nogen gange kan min computer ikke finde min PS3 og skriver : PS3 HAS NOT BEEN FOUND. IS IT ON?? og en masse andet... hvad gør jeg forkert??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |